Smalam aku call AT&T pkol 12 tgh mlm msia = 12pm EST.. dngn suara mendayu2 aku memohon belas kasihan akak AT&T gune skype.. "kaakk,,, sob sob.. simcard saya kene curi kakk.. saya tak bersalah.. sob sob.. mamat tu indon, die call indon kak.. saya takde relative pon kat indon nun.. pcaye la kak. sob sob.."
Lalu akak tu cair, "Sobsob... sedih akak mengenangkan nasib adik ni.. sob.. dah2, jgn cerita lagi.. malu akak kat sini menangis org tgk.. sob sob.. kalau akak manager AT&T akak dah kasi freee dah dik.. tapi sape la akak ni.. sob sob. takpe dik.. akak dah isi laporan kecurian tu, adik tunggu je dlm masa 72 jam.. nnt ktorg emel result issue ni k dik.. sob sob.. ni no akak ee dik.. rindu2 call la.. sob sob 1-800-callme!"
Sbnanye mamat tu gune 5 hari je.. sampai 737 USD!! Marah gile aku.. Aku dah pk bukan2 dah cane nasib aku lpas ni.. huhu.
Tup tup pkol 4 pagi Msia, aku dpt emel pasal result issue aku. Die tulis "Sorry for any inconveniences.. The Issue has been resolved." Aik, ape maksodnye? Aku kene bayar ke x? Aduhh, ambiguous btol la emel ni. Dupdupdup sampai pagi aku tak dpt tdo pk mende ni. Aku pon msg Abg Faiz, the family plan account holder, tanye pasal bill tu skang.
Alhamdulillaaaaaah!!!! Die dah padam dah rekod 700 tu.. syukurrr sgt. Aku hidup kembali :DD
Aku sayang AT&T sbb sgt memahami keadaan :).. akan ku setia padamu wahai kekasihku AT&T :D
eh tahniah3.. baru nak declare war dgn semua pendatang indon kat msia, harharhar. kate je lepas ni xnak pki plan dah, xnak pakai henpon dah. pfscchh!
ReplyDeletehahahaa..thank God~
ReplyDeleteHeyyyy. I said if and only if I need to pay the 700 :))
ReplyDeleteYeah thank god sume dah setel :)
hindon dasar tak maluuuu!!!! tp cmne simkad ko leh dpt line lak? akunye xdpt pn. emejensi kol die leh wat. chait
ReplyDeletentah aku pon igt kat sini xleh pakai.. die automatic roaming kot.
ReplyDelete